Fortsätt till huvudinnehåll

Moffad

Mmmmm, vad jag mår bra! En vän var över nyss och hade med sig metadon! Bara sitter här och myser nu. Funderar på om man snart skulle ta en till dos. Det kliar lite på benen, men vad gör det? Det stör mig inte ens.

Med sig hade även denna vän ett besked. 4-FMA är på ingång så det räcker, blir över och mer därtill! Fasen vad jag saknar betaketon-kicken, den är ju så underbar!

Den 27e försvinner en av mina flatmates iväg till Amsterdam. Jag längtar som bara den tills han kommer hem igen. Då ska vi minst sagt ha roligt!

Har varit lite wild and crazy igen och labbat en massa. Har provat att skjuta både propavan och etanol.
Propavanen gav en skön, euforisk kick, sedan var det slut på det roligare och det slutade med att jag låg och kände mig som en myrstack och var astrött men inte kunde sova. Rekommenderas inte.
Etanolen, däremot, var kul! Explorer Jordgubb/Äpple in i armen. 2ml. Jävlar i min lilla låda så full jag blev! Dessvärre gjorde det fruktansvärt ont första strecken, men sedan kändes det knappt så allt som allt var det klart värt det! Hade en jättretrevlig kväll med er som var här! Puss på er! <3

Nej, om man skulle göra något att äta kanske och peta i sig den där omtalade dosen metadon snart, kanske. Hur som haver, nu får det räcka för idag med skrivandet, undrar ni något så är det som vanligt bara att kommentera så ska jag svara. Fråga inte saker ni inte vill ha svar på bara, för jag kommer vara ärlig.

Tänker på dig! <3

Kommentarer

  1. drog upp en ganska stor mängd på ett race på 30 timmar med family räka ..... drog i mig en cirka 5 jackor .. är det rimligt med hallisar ? var riktigt sjukt asså peace robin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Schwäääängd

Kork och nachosgratäng. Kan det bli bättre? Befinner mig hos några vänner, har nyss ätit nachosgratäng, experimenterat med koffazon - löste upp 6st och delade med en vän samt druckit en massa GHB. Svängd och mätt, så mycket bättre kan det inte bli. Möjligtvis saknas ett par gubbar mephedrone, men klaga ska man fasen inte göra! :D

Förlåt, men jag tänkte på dig...

Natten var hemsk. Fy fan jag har inte mått såhär dåligt på länge. Jag ville bara dö. Tanken på att dra ut nålen ur armen, se blodet börja rinna och trycka dit en bit papper för att invänta kicken. Like the deserts miss the rain... Förlåt, men jag tänkte på dig. Jag önskar att allt vore som förr. Jag önskar att vi kunde bli vänner igen. Tårar vaggade mig till sömns inatt.

Cyberpunk ― Bioengineering

Tänkte bara visa ett klipp jag snubblade över på tuben idag. Jag har ju känt till hela konceptet sedan länge, men att få se det såhär på film känns rätt överväldigande. Titta själva i slutet av det här inlägget. Själv ligger jag inte latsidan när det gäller medicin. Har tittat väldigt mycket på vad man kan göra för min farmor som är senil. Har hittat ett ämne som fungerar som en agonist (gör dem  på de receptorer i hjärnan som har hand om minneshantering och inlärning. Kan jag vara på rätt spår månne? Jag vill verkligen hjälpa henne. Och så har vi mormor som jag var hos tidigare idag. Ischias. Undrar just vad man kan göra åt det. Läkarna kan i vanlig ordning inget göra, men för tusan ge henne i alla fall smärtstillande så hon kan gå! Dåligt. Jag vet ju att det handlar om en nerv som ligger i kläm. Jag förstår om det kan vara svårt att göra något åt det, men med smärtstillande kanske hon kunde gå lite själv så kanske nerven "trasslar ut sig själv"? Nåja, här kommer i a