Fortsätt till huvudinnehåll

I väntans tider

Oj, long time no see. Hösten gör sig påmind. Dagarna blir kortare och kortare och mörkret är mera påtagligt nu. Natten är svartare än för bara någon vecka sedan, men vad hindrar det mig från att vara glad? Inte alls! Humöret går lite upp och ned, känner mig som något slags PMS-monster utan PMS ibland, men just ligger jag på någon slags medelmåttig baseline som med marginal åtminstone duger i krig, vilket det är. Krig inombords. Jag slits mellan två känslor. Ena sekunder tycker jag det är skönt, andra sekunden har jag abstinens. Jag har inte tagit någon stimulant på snart två och en halv vecka. Jag kan inte bestämma mig för om det är jobbigt eller skönt.

Snart ska det dock bli fason på det hela. 4-Fluoromethamphetamine är på ingång i stora lass. Jag längtar. Älskar kicken av en rejäl dos 4-FMA. Det är så vackert, erotiskt, den egendomliga smaken som nästan sticker till lite i tungan för att sedan övergå i en galet härlig bodyload och eufori!

På söndag gäller det. Jag längtar så! Önskar att tiden kunde gå fortare. Älskar att höra din röst och bara svamla loss med dig. Det är på något sätt så härligt att prata med dig, du förstår mig och jag förstår dig. Underbart! Sen är det inte att förglömma att du både är snäll, trevligt och jävligt söt! <3

Veckan efter det är det andra mysigheter på G. Exakt vad kan jag inte tala om här, men de som har intresse av att veta och kan hantera informationen vet vad jag talar om. Det börjar kännas i magen allt detta nu. All längtan. Jag är som ett barn inför julafton. Kommer tomten snart?

Idag var tanken att vi skulle haft middag med en vän och plockat psilocybin-svamp, men det blev det tydligen ingenting av, så jag tog mig en tupplur istället. En tupplur som visade sig bli mycket mer än så, hehe. Men jag är inte sur, dagen i sig har varit angenäm och inte alls jobbig.

Slurken* rinner alltjämt ner i halsen. Mmmm, den ljuvliga värmen, smaken och beskheten. Härligt. Det svarta guldet är riktigt tillfredsställande såhär på kvällen och enligt mig anjutes det allra bäst tillsammans med en cigarett och gott sällskap.

Nu får ni ta hand om er så återkommer jag med mera svammel så fort mer finns att förtälja!
Det är bara att höra av sig om ni undrar något!

* Se detta inlägg för vidare info om fenomenet "slurk".

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Schwäääängd

Kork och nachosgratäng. Kan det bli bättre? Befinner mig hos några vänner, har nyss ätit nachosgratäng, experimenterat med koffazon - löste upp 6st och delade med en vän samt druckit en massa GHB. Svängd och mätt, så mycket bättre kan det inte bli. Möjligtvis saknas ett par gubbar mephedrone, men klaga ska man fasen inte göra! :D

Man kan ju inte bara bli tyst...

2 780 dagar sedan sist Nästan åtta år har det gått nu. Trodde allvarligt talat inte att jag skulle kunna logga in här för att skriva en uppdatering då min e-postadress jag registrerade mig sedan länge blivit spärrad. Tydligen var det inte okej att handla med droger på cyber-rights. Märkligt. Slutet på misären... Den 11 maj 2011 tog jag min sista panna. En kombination av MDPV och 4-MEC injicerat med en Terumo-pump på 2,5 ml samt en brun (26G) Terumo-kanyl. Det setet hade jag använt flera hundra gånger i flera månader. Vilken befrielse det är att säga att jag inte längre behöver mina droger, att de inte längre äger mig, att det numera är JAG som bestämmer! ...och början på något nytt Mitt liv har förändrats drastiskt. Jag är fast anställd sedan 2014 och har dessförinnan haft en treårig anställning på ett annat företag. Två barn har jag hjälpt till att sätta till världen. Underbara små liv. Mitt första barn var den motivation jag behövde för att sluta med droger på riktigt. Droge

Nyår är passé - Ett nytt jävla år står för dörren

Varför kan jag inte bara få ett till 2009? Jag vill ha tillbaka tiden vi hade... Allt var så jävla bra... I början av året hade jag visserligen ett sabbat psyke, men det rådde ni bot på. Mina vänner som nu inte vill veta av mig. Varför pratar ni inte ens med mig? Jag vill inte falla tillbaka till den vardag jag levde i, samtidigt som jag absolut inte vill ha någon jävla trist och grå, "vanlig" vardag. Varför måste det vara såhär? Snälla! Prata med mig! Jag har skickat ett SMS till dig... Men det vet du ju redan för du struntar ju i att svara på det. Det finns fortfarande julgodis här som jag gjort åt dig. Säg åt mig att komma med det så kommer jag direkt! Säg att jag ska komma över, säg att du vill hålla min hand! Säg att du vill krama mig och hålla mig nära så ska jag göra detsamma! Jag vill inte att det ska vara såhär! Nyår? Alkohol... Kul till en början, sen flippade folk ur... Precis som förväntat... Hade vi knarkat istället så hade min abstinens varit ett minne b