Fortsätt till huvudinnehåll

Skrivkramp, fett och känslor



Där har ni. Lyssna nu då för satan! Det där är mitt livs stora kärlek när det kommer till musik. Det finns ingen låt som är bättre och det kommer aldrig finnas någon heller.
Den där låten är helt enkelt underbar! Gammal som gatan, men fortfarande så odödlig.

Jag har syndat. Massor. Jag pumpat mig full med både det ena och det andra.
MDPV, Methylone, 2-AI, Desoxypipradrol, Dimethocaine och Butylone. Jag har varit mongo och haft det hur trevligt som helst.

Väg upp en lite större dos än den förra som egentligen den var alldeles för stor, slå på vågen för den vägrar, ta lite till, vågen visar fortfarande samma sak, skit i det då, lös upp skiten. Går inte? Jo då, spotta ut gröten och försök igen. Vadå grumligt? Seså strunt i det nu, in med det i armen. Pang! Wooooooooooooo! Mmmm, myyyyyys...

Det finns även en tredje variant av kärlek. Sådan kärlek man talar om till vardags. Sådana där känslor, ni vet, som människor har... "Vanliga människor"...
Det här är bisarrt och märkligt, oförståeligt och plötsligt, annorlunda och oväntat, men samtidigt så underbart och helt jävla rätt!
Allting känns så bra! Jag mår bra! Yes! Detta är underbart! Kyssar och smek på finaste! <3

Förresten, när jag ändå har er på tråden. Kan inte ni som läser avvara en kommentar där ni berättar kort, och om så önskas, anonymt vilka ni är, varför ni läser och vad ni gillar/ogillar med bloggen, etc? Det vore jättekul!

Tjingelingplingplong!

PS! Slurkpulvret är fortfarande slut... Dåligt... Fortfarande...

Vikt: 63,5kg (0)

Kommentarer

  1. ((Först en liten redogörelse för vilka kommentarer som är mina. Blev en liten grej av att nämna/nicka dödsknark, främst för att det ska gå att se att det är samma person och fortfarande vara anonym.
    Nickat och skrivit om dödsknart en gång.
    Skrivit om dödsknark två gånger under anonymt namn.
    Och även nickat dödsknark två gånger.
    All me))

    Varför jag skrev det där vet jag inte, men det kändes bra på nå sätt.

    Favoritdroger:

    1. MDMA (Best. Drug. Ever.)
    2. Cannabis (Så mångfalldig. Främst indicastrains, beror ju iofs helt på tillfälle)
    3. Tjack (en mkt mysig och praktisk drog, den AT man får är enda minuset)
    4. LSD (favvo psykadel)
    Vad tycker du om psykadeler förresten?

    Nu blev det en utläggning om droger, men det är väl ett genensamt intresse ;)

    Sen märker jag när jag gör det här att det är svårt att lista drogerna i en ordning utan kategorier. Men du kanske får ett humm om det hela.

    Jag är här för att jag hittade hit genom din signatur på FB och för att jag fascineras av droger och då självklart också folk som brukar dem, vilket jag också gör själv. Inte lika fullt ut som dig.

    Jag tycker det är intressant att läsa om någon som valt att verkligen bruka droger, hur du tänker kring detta, och bara vad som föreegår i din vardag.

    Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men skrev en liten trudelutt.. Folk har varit lite dåliga på att kommentera, de borde väl finnas ett par som läser?
    Hur som helst,
    Lycka till och så fortsätter jag kommentera när jag tycker det passar.

    Musik uppskattades, lägg gärna upp mer musik du tycker är bra. Elektronisk musik är en av mina absoluta favoriter, speciellt när man är lite på ;)

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg nu, för att du länkade efter att jag bad dig. Och jag kommer följa den, för att du är duktig på att skriva och skriver om intressanta saker till skillnad från alla händelsebloggande fjortisar där ute! <3

    SvaraRadera
  3. Sandra:
    Vad roligt att höra! Det värmer. =)

    Dödsknark:
    Hallucinogener tycker jag är intressant, men jag har inte så stor erfarenhet av det än. Har bara lyckats få till en sådär riktigt fet tripp en gång och det var på LSA. Intressant, lärorikt och spännande. Det förändrade mitt liv till det positiva. Har kört DIPT en gång också, riktigt skruvat hur det totalfuckade hörseln! Är allt lite nyfiken på att testa andra hallucinogener också. Några tips?

    SvaraRadera
  4. En annan IV-psykonaut på genomresa mot vansinnets portar som dock döljs bakom ett massivt moln som pulserar i rosa färgkombinationer vilket gör att vansinnet känns mindre galet, lite närmare vågar jag mig men vad döljer det rosa infernot? En gränslös värld av upplevelser och rädslor du aldrig ens trodde exiserade. Välkommen till landet IV, vars guide är MD och kallas för PeeVee.

    Komplicerad liknelse i en komplicerad värld när allt jag egentligen ville ha sagt är som följer; Är 4-FMA värt att spendera pengar och energi på enbart för kicken? Bättre än 4-FMP? Som jag för övrigt inte ser tjusningen med. Toleransen vad gäller CS är hög. Kan man likna "FMA" vid riktigt tjack i själva rushmomentet?

    SvaraRadera
  5. Jag är en riktigt regular-everyday-normal-girl som läser. Men jag är precis som du en riktig explorer. Jag gillar att testa gränser och utforska saker i livet. Jag är hundra procent random och lever mitt liv efter impulser. Min vän rekommenderade din blogg och jag komemr följa den. Dina tankar är intressanta och du uttrycker dig på ett väldigt passionerat och fångande sätt. keep it up helt enkelt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Schwäääängd

Kork och nachosgratäng. Kan det bli bättre? Befinner mig hos några vänner, har nyss ätit nachosgratäng, experimenterat med koffazon - löste upp 6st och delade med en vän samt druckit en massa GHB. Svängd och mätt, så mycket bättre kan det inte bli. Möjligtvis saknas ett par gubbar mephedrone, men klaga ska man fasen inte göra! :D

Man kan ju inte bara bli tyst...

2 780 dagar sedan sist Nästan åtta år har det gått nu. Trodde allvarligt talat inte att jag skulle kunna logga in här för att skriva en uppdatering då min e-postadress jag registrerade mig sedan länge blivit spärrad. Tydligen var det inte okej att handla med droger på cyber-rights. Märkligt. Slutet på misären... Den 11 maj 2011 tog jag min sista panna. En kombination av MDPV och 4-MEC injicerat med en Terumo-pump på 2,5 ml samt en brun (26G) Terumo-kanyl. Det setet hade jag använt flera hundra gånger i flera månader. Vilken befrielse det är att säga att jag inte längre behöver mina droger, att de inte längre äger mig, att det numera är JAG som bestämmer! ...och början på något nytt Mitt liv har förändrats drastiskt. Jag är fast anställd sedan 2014 och har dessförinnan haft en treårig anställning på ett annat företag. Två barn har jag hjälpt till att sätta till världen. Underbara små liv. Mitt första barn var den motivation jag behövde för att sluta med droger på riktigt. Droge

Nyår är passé - Ett nytt jävla år står för dörren

Varför kan jag inte bara få ett till 2009? Jag vill ha tillbaka tiden vi hade... Allt var så jävla bra... I början av året hade jag visserligen ett sabbat psyke, men det rådde ni bot på. Mina vänner som nu inte vill veta av mig. Varför pratar ni inte ens med mig? Jag vill inte falla tillbaka till den vardag jag levde i, samtidigt som jag absolut inte vill ha någon jävla trist och grå, "vanlig" vardag. Varför måste det vara såhär? Snälla! Prata med mig! Jag har skickat ett SMS till dig... Men det vet du ju redan för du struntar ju i att svara på det. Det finns fortfarande julgodis här som jag gjort åt dig. Säg åt mig att komma med det så kommer jag direkt! Säg att jag ska komma över, säg att du vill hålla min hand! Säg att du vill krama mig och hålla mig nära så ska jag göra detsamma! Jag vill inte att det ska vara såhär! Nyår? Alkohol... Kul till en början, sen flippade folk ur... Precis som förväntat... Hade vi knarkat istället så hade min abstinens varit ett minne b